STATUS

Sunday 14 August 2011

BM 1 & BM 2

Assalamualaikum W.B.T :face40:

Hari nie kan TRIAL EXAM UNTUK PMR :l: da start . Takot sangat :a: bile cikgu bagi kertas soalan . :i:Puteri jawab dengan bersungguh-2 :face18: bile :i:Puteri tengok sume orang punye pen menari-2 :u: atas kertas jawapan tak berhenti-2 . Jelous ngan diaorang sebab diaorang ade banyak idea . Da lha :face2:DYE duduk tepi tingkap . Naseb baek setan :49: takde , tak dapat nak menggoda :i:Puteri tengok dye *walaupon padahal mmg ade jeling-2 :face54: * .

Tadi perikse BM . :i:Puteri duduk sebelah AMIRA . Dye menayang kertas jawapan . Sape yang tak tergoda dengan jawapan dye kan . So, Puteri pown menjeling-2 :face54: lha kertas jawapan dye . * Siket je oke :123: * . Best betol :16: * Ya Allah, ampunkan :face49: lha dosaku ini . Tak tau je tanye CT . Da last-2 minit :face63: tanye AMIRA pulak padahal tiru jawapan dye jugak :face60: . * nampak sangat saya tak sedia nak TRIAL kan kan :face43: *

Dyra ! Kenape awk duduk depan sangat . Kesian saya :face21: tak dapat mintak awk jawapan . Exam math nnt mcm mane :face7: ? Saya nak tanye sape ? Awk meyh sini :face40: duduk sebelah saya :11: , senang :119:

ptss : sape-2 yang terbukak dan terbace blog nie , saya nak mintak jase baik awk-2 sume tolong doakan saye :face40: oke .

TAKDE KEJE, :n:

2 comments:

Ehem-2 . Agak-2 best tue comment lha yer ! :)